9. Support

[ Ga terug naar de inhoudsopgave ]


Veelgestelde vragen


"Een gebruiker kan niet inloggen"

Als iemands naam niet goed geschreven is of een wachtwoord is niet correct, dan zijn er voor beheerders volgende mogelijkheden:
1. Controleer of het account van de persoon werkt. Dit doe je door naar 'Beheerder' -> 'Gebruikers' te gaan en het account van deze persoon op te zoeken. Daar klik je in de laatste kolom bij de betreffende persoon op 'Inloggen als...'.

2. Onder 'Beheerder' -> 'False login' zit een schermpje waarmee je kunt zien welke 'foute' inlogpogingen zijn gedaan. Hierin zie je bijvoorbeeld of de naam klopt die ze gebruikt hebben. Om privacyredenen laten we hier geen wachtwoorden (meer) zien.
Als het wachtwoord een probleem is kun je iemand vanuit het Gebruikers detail scherm zelf een nieuw tijdelijk wachtwoord geven. Typ een eenvoudig wachtwoord en stel de wachtwoordstatus in op 'Wachtwoord veranderen'.
Zodra de persoon dan correct ingelogd is, krijgen ze het verzoek hun wachtwoord te wijzigen in een eigen wachtwoord.

Als het op deze manier niet lukt om het account van iemand te controleren of ze te laten inloggen, dan kan JV Multimedia helpen op de volgende voorwaarden:

- Er staat duidelijk omschreven wat het probleem is en onder welke omstandigheden
- Als er door het systeem een foutmelding gegeven is, moet er vermeld zijn wat die melding precies is. Neem hiervoor de exacte tekst over, kopieer deze of stuur ons een schermafbeelding.

N.B. Supportvragen via e-mail met een zin als 'en dan krijgen we een foutmelding' zonder verdere specificatie zoals hierboven omschreven, kunnen helaas niet worden behandeld.